miércoles, 7 de marzo de 2018

MÒDUL 2



En el segon mòdul hem après a fer gifts animats, com aquest que podeu veure.
Per fer-lo vaig agrupar el trenet (la part que es mou) i després vaig anar al menú Modificar - Animación Animar - Selección. Llavors hem sortia un quadre de diàleg emergent i hi vaig canviar els valors. Finalment, quan hem van preguntar si realment volia afegir els cinc fotogrames, vaig acceptar. Per últim vaig observar que el fons i el text només apareixien en el primer fotograma. Llavors vaig anar a la Persiana de capes i vaig desbloquejar la Capa Fondo. Amb aquesta capa seleccionada vaig anar a Opciones de Capa i vaig activar: Compartir esta capa. I aquest va ser el resultat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

App inventor

Aquest és el codi QR que us portarà al joc que he creat, el Pong, amb l'aplicació App Inventor. El joc consisteix d'una pala i una ...